Haga click aqui para traducir esta pagina a español

HJERTE BUTIKK

Jeg liker å sy, strikke og drive med håndarbeid. jeg har stor glede av å kunne gi bort det meste av det jeg lager.
Her skal vises bilder av ting som jeg har hatt stor glede å lage og som etterhvert blir lagt til salg.
Hvis dere er interessert/liker noe, skriv en melding her i blogen/send meg en mail til mariashjerter@gmail.com
Håper du finner noe du liker!

lørdag 20. oktober 2012

JULEMARKED FOR STORE OG SMÅ



Jeg ble invitert til å stå stand ved Julemarked 01 des. 2012 fra kl 10.00 til 16.00 på Grorud Kirke - Menighetshus.
Jeg kommer til å ta meg mine fine hjerter, bags, vesker, poser og mye mer til Julemarkede.
Kom og  kos deg !!!!
Her er linken til arrangement:
http://www.facebook.com/events/357932544291503/

8 kommentarer:

  1. As stated by Stanford Medical, It is in fact the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh an average of 42 pounds less than us.

    (And actually, it is not related to genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING related to "how" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    CLICK on this link to discover if this short test can help you unlock your true weight loss possibility

    SvarSlett
  2. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. b0b4de1d3b2bf24a5882af90e1597dd9
    sms onay
    website kurma
    numara onay

    SvarSlett
  3. Thank you for your explanation, very good content. badcd7dcc851c188fa19de35e5fc00be
    define dedektörü

    SvarSlett

Det er hyggelig å få kommentarer/hører hva du mener...