Haga click aqui para traducir esta pagina a español

HJERTE BUTIKK

Jeg liker å sy, strikke og drive med håndarbeid. jeg har stor glede av å kunne gi bort det meste av det jeg lager.
Her skal vises bilder av ting som jeg har hatt stor glede å lage og som etterhvert blir lagt til salg.
Hvis dere er interessert/liker noe, skriv en melding her i blogen/send meg en mail til mariashjerter@gmail.com
Håper du finner noe du liker!

mandag 12. juli 2010

LENGE SIDEN SIST

Her skal jeg vise bilder fra Markedet. Selv om det er lenge siden jeg skrev noe på bloggen, skal dere bli (håper jeg) kjempe glad for alt det nye jeg har laget den siste mnd.

Men først skal den herlig LENE MARIE fra Kristiansand få sendt sin etterlengte premie. Jeg ber henne sende meg sin adresse og denne gang vil ikke posten ta flere dager å komme til henne med en liten overraskelse!!


Så... til Markedet:Min niese med sin venninne var mine hjelpere under Markedet. Min gode venninne Oddbjørg frakte alle mine saker og ting... og meg selv til stedet. Ved slutten av dagen var andre venninner på "besøk" og jeg var såååå heldig å få sitte med dem på vei tilbake. STOR TAKK TIL ALLE DERE!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig å få kommentarer/hører hva du mener...