Haga click aqui para traducir esta pagina a español

HJERTE BUTIKK

Jeg liker å sy, strikke og drive med håndarbeid. jeg har stor glede av å kunne gi bort det meste av det jeg lager.
Her skal vises bilder av ting som jeg har hatt stor glede å lage og som etterhvert blir lagt til salg.
Hvis dere er interessert/liker noe, skriv en melding her i blogen/send meg en mail til mariashjerter@gmail.com
Håper du finner noe du liker!

tirsdag 1. februar 2011

Gamle cupcakes

I 2006 lagde jeg denne lang og small pynteteppe. Den har jeg ikke vist frem før her men mine kjente og nære vet nok om den siden jeg holdt på den en lang stund. Husker at jeg tok den på tur til Brummadalen sommeren samme år, og satt med den midt på fjellet 1200 moh og broderte.

Jeg har sydd hver cupcake på forhånd og aplikert med volum vliselin, Jeg liker fargene, de er friske og minner meg om at våren er rundt hjørnet . i 2006 var jeg også på kurs på KATRINES QUILTESTUEN og lærte om friquilting og det har jeg brukt rundt hele ytterste kanten på teppen.

Mange ganger har jeg spurt meg hva er det som får kattene å bli så opptatt av å sitte på ny laget quilt? kanskje fordi den er mykk, varm og deilig å sitte på..... eller fordi den lukter av meg???? vet ikke helt.... men mine firbeinte vet og setter pris på det når de får "lov" til å ta en liten siesta opp i den.
Akkurat som "Chico" gjør nå, han også liker å bli fotografert og ellers gjør alt det er mulig for å få oppmerksomhet.... og hvorfor skal han ikke få det??? han fortjener og får alt den oppmerksomheten det er mulig å gi han... fordi han er unik, er min beste kompis, min beste kjøkken assistent, min høyre hånd på hobbyrommet og fordi det er HAN!!!!

Barneteppet jeg holder på å lage til tvillinger til en venninne er nesten ferdig, mangler bare "gi bort" lappen som skal brøderes mens jeg ser på nyhetene.....
Ønsker alle sammen en fin tirsdag kveld.

2 kommentarer:

  1. Nyyyyyydelig teppe!! Skulle ønske jeg fikk til sånt, det er vel bare å øve og øve... ;)

    SvarSlett
  2. Chile er en nydelig land - den eneste jeg er svaert intressert i in Söramerika ❤
    Tenker du har allerede den to faktisk riktige ideer om hvorfor kattene er sa opptatt av nye quilter ❤ =^..^=
    Jeg vil fölge med bloggen din ❤
    .❤.❤.❤.❤.
    Beatrice

    SvarSlett

Det er hyggelig å få kommentarer/hører hva du mener...