Haga click aqui para traducir esta pagina a español

HJERTE BUTIKK

Jeg liker å sy, strikke og drive med håndarbeid. jeg har stor glede av å kunne gi bort det meste av det jeg lager.
Her skal vises bilder av ting som jeg har hatt stor glede å lage og som etterhvert blir lagt til salg.
Hvis dere er interessert/liker noe, skriv en melding her i blogen/send meg en mail til mariashjerter@gmail.com
Håper du finner noe du liker!

torsdag 17. februar 2011

Mens jeg venter på våren -NINE PATCH

Jeg liker å holde på med lyse, farger og rolige toner som hvit, beige, pastel farger.....
MEN ....
fant ut at jeg ville bruke mange av andre stoffer jeg har og som ikke har inntil nå "fått lov" å vise seg frem for dere....
....og mens jeg venter på at våren skal vise seg frem,
holder med å lage noen "nine patch" med applikerte hjerter (selvfølgelig!!) Tanken var å lage et koseteppe, men etter at fargene kom sammen fant at de ikke passet helt til et teppe.
Her vil jeg gjerne høre om deres synspunter om dette.
Så det blir i steden for fire løpper som skal rask finne nye eier...
... jeg synes fortsatt at det er kjempe hyggelig å gi dem bort til mine venninner
som begynner å bli lei av å få hjerter hvergang jeg besøker dem!!
Fargene er ganske friske og minner meg om at snart skal vi få masse sol, grønne plener og nydelige blomster overalt ....
og hjerter ...
og masse sånn..... je je je.....
Å få gjort dem ferdig vil ta sin tid, dette fordi jeg liker å gjøre det bare når lysten er på plass. Sånn er det med mine hobbyer!
Ønsker dere en fin torsdag med tanken på at imorgen er "fredan"... den beste ukedag!!!!

12 kommentarer:

  1. Så fine hjerter..og fargene minnet med absolutt om vår...*smiler*..
    Ha en fin dag :O)

    SvarSlett
  2. Så vakre farger! Nydelige tepper!
    Flink og kreativ du er:)

    Ønsker deg en flott kveld:)

    SvarSlett
  3. Me gustan los tonos que has utilizado, una combinación muy acertada.

    SvarSlett
  4. Takk, Gracias !!
    for Deres tilbakemeldinger!!!
    Por vuestros comentarios!!!

    SvarSlett
  5. Så utrolig flink du er!! Jeg la meg til som følger og gleder meg til å se nyhetene fremover.. :)

    SvarSlett
  6. Hei. Så moro at du vil følge bloggen min! - Og da fant jeg jo deg og den flotte bloggen din, også! Jeg liker også lyse farger, men jeg har så utrolig mange stoffer med farger (fra noen år tilbake). Må prøve å få brukt noen av dem også..
    Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  7. Fy flate for en fin blogg du har også så mye fint du lager. Jeg ELSKER hjerter så jeg bare nyyyyter disse dukene du er i gang med. Flotte farger med skjønne hjerter.
    Ha en strålende søndagskveld.

    SvarSlett
  8. Maria: que algeria me ha dado saber que eres chilena! que lindo encontrarnos en este mundo blogueril, estoy muy contenta de ver los fabulosos acolchados que haces, también me gusta mucho tu casita! :D un besito cariñoso a 25 grados! clau

    SvarSlett
  9. Hola maría; te encontré en el blog de Clau, y te vine a visitar. Muy dulce tu blog, y te cuento que el bloque de nueve es uno de los preferidos junto con el log cabin. Besos, y a divertirnos cosiendo.

    SvarSlett
  10. Dette var vakkert Maria!!!
    Du er så flink!
    Ønsker deg en fin dag i morgen,
    natti natt!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  11. Jeg synes de erkjempefine og hjertene er jo prikken over i-en.
    Ja, det er artig å være på kurs og lære noe nytt! Jeg vet dessverre ikke om det er noen i Oslo som holder slike veskekurs.

    SvarSlett
  12. Hola María !
    Muy linda tu colcha para bebés .
    Es el mismo bloque que usé en
    el mío , sólo que desaparece el
    9 patch .Muy lindo tu blog ,
    te felicito por tus trabajos !!
    Un abrazo de tu compatriota ,
    Vero

    SvarSlett

Det er hyggelig å få kommentarer/hører hva du mener...