Haga click aqui para traducir esta pagina a español

HJERTE BUTIKK

Jeg liker å sy, strikke og drive med håndarbeid. jeg har stor glede av å kunne gi bort det meste av det jeg lager.
Her skal vises bilder av ting som jeg har hatt stor glede å lage og som etterhvert blir lagt til salg.
Hvis dere er interessert/liker noe, skriv en melding her i blogen/send meg en mail til mariashjerter@gmail.com
Håper du finner noe du liker!

torsdag 18. august 2011

Motivasjon&inspirasjon

Hei alle sammen:
Endelig kjenner jeg at motivasjonen kommer litt og litt tilbake. Lyst og krefter til å drive med lappesaker og andre ting er ikke vært som før til stede ......
Takk for deres besøk, jeg har besøk dere så å si hele tiden, men har ikke vært motivert til å legge kommentarer.

Igår kjøpte ullgarn for å lage en hals/sjal, vet ikke ennå hva dette vil bli.... men fikk tilbake gleden og inspirasjon.

Hola a todas mis visitas!!!
Por fin empiezo a sentir que la motivación vuelve poco a poco. Las ganas de hacer patchwork y otras cositas no han estado presente como antes.....
Gracias por sus visitas, a pesar de mi ausencia las he visitado, pero por no les he dejado mensajes.

Ayer compré lana para hacer un cuello og un chal, aún no sé qué va a resultar... siento que la alegría, la inspiración y no menos la motivación están de vueltas.



3 kommentarer:

  1. Hola Maria, te he extrañado espero que el parón
    no sea por nada importante
    Saludos Mayte

    SvarSlett
  2. Hola María Eugenia, ojalá que hayas descansado, a veces disponemos de más tiempo en el verano, pero nuestro cuerpo dice no. Buena idea de recomenzar con tejido, ya veremos el resultado.
    Abrazos

    SvarSlett
  3. Jeg har totalt manglet inspirasjon en stund også og det har gått veldig ut over bloggingen og lysten til å ta bilder. Føler det litt lettere nå. Har du bestemt deg for hvilket sjal/hals du skal lage??

    SvarSlett

Det er hyggelig å få kommentarer/hører hva du mener...