Haga click aqui para traducir esta pagina a español

HJERTE BUTIKK

Jeg liker å sy, strikke og drive med håndarbeid. jeg har stor glede av å kunne gi bort det meste av det jeg lager.
Her skal vises bilder av ting som jeg har hatt stor glede å lage og som etterhvert blir lagt til salg.
Hvis dere er interessert/liker noe, skriv en melding her i blogen/send meg en mail til mariashjerter@gmail.com
Håper du finner noe du liker!

søndag 13. mars 2011

GAVE TIL BILEN

En god venninne har fått seg ny bil og jeg ble invitert til innflyttelsestur igår.
Været var på plass og solbrillene tatt ut av skapet... alt var klar for bil tur !!!!!
Ohhhhhhh......
Ingenting kan sammenlignes med lukten av ny bil........ je je je
Vanligvis tar man med seg en gave til huset når innflyttelses festen står på tur,
så jeg i anledning turen lagde en liten oppmerksomhet til bilen.....
.....et hjerte med noen dråper lavendelolje......
Gaven kom fort på plass.....og den passer perfekt til bilens farge...
Så fort jeg var i fotomodus gik turen til å fotografere resten av huset som er pyntet med en del hjerter, noen av disse er blitt laget i løpet av den siste tiden.
Her er en del av entreen og inngang til badet.....
...og...WC
.... i stuen.....
.....og sist men ikke minst.....på soverommet.......Ønsker dere en fin søndag!!!!!

1 kommentar:

  1. Hei.
    Så mange fine hjerter du lager !
    Hjerter får vi aldri for mange av.
    Hekleblomstene var også søte.
    Det er en deilig tid vi går inn i nå, hva ?

    Ha en fin uke.
    Klem fra Ingunn :-)

    SvarSlett

Det er hyggelig å få kommentarer/hører hva du mener...