Haga click aqui para traducir esta pagina a español

HJERTE BUTIKK

Jeg liker å sy, strikke og drive med håndarbeid. jeg har stor glede av å kunne gi bort det meste av det jeg lager.
Her skal vises bilder av ting som jeg har hatt stor glede å lage og som etterhvert blir lagt til salg.
Hvis dere er interessert/liker noe, skriv en melding her i blogen/send meg en mail til mariashjerter@gmail.com
Håper du finner noe du liker!

lørdag 5. mars 2011

...Å nytte det som er.....

Endelig kom solen frem til terrassen!!!!!
og med det.....
lysten til å rydde og pynte litt og ikke minst NYTTE solen !!!!!!!Blomstene fikk jeg for ca tre uker, de har holdt seg fine og minner meg om den personen som ga dem til meg.........Jeg satt ute så lenge solen varmet,
med capuccino, heklenål og de siste hekleblomster jeg lærte å lage igår,
husker ikke fra hvilke blog jeg hentet dem men navnet kommer senere.
Vet ikke ennå hva skal jeg bruke dem til,
de er ikke ferdig da det mangler en knapp i midten.....
vi får se.......
Det er kjempe lett å lage dem ..... og så finne det blir!!!

Det var såååååååååå deilig å bare være der .........og nytte solen og stillheten....
Tok meg også litt av broderi arbeidet som jeg holder på mens jeg ser på TV,
den kommer til å bli en fin duk med rød/hvit støff.......
vet ikke når den blir ferdig....
Kattene kom seg også ut på terrassen,
Missy kose seg masse og
Chico var opptatt av kafen min...
.....Missy var kjempe opptatt av å lukte på alt og ikke minst......
...smakke på blomstene..... ja Missy det er ektevare!!!!
... er hun ikke nydelig? frødig og ....søtt!!!!
.....ønsker dere en fin helg med masse sol...........

3 kommentarer:

  1. så nydelig! ser at du koser deg!

    SvarSlett
  2. hello!
    I like your work and I congratulate them
    Have a good day
    Josefina
    tijeras y cuchara wordpress.com

    SvarSlett

Det er hyggelig å få kommentarer/hører hva du mener...